Counting the days.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu Counting the days.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu

Counting the days..

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 September 2012 | Nederland, Breda

Het aftellen is officieel begonnen! Nog 2 nachtjes slapen en ik stap donderdag 20 september 2012 om 10.35 het vliegtuig in om naar de andere kant van de wereld te vliegen onder het mom van "Engels leren".

Alle voorbereidingen zijn al getroffen. Zo zit er al in mijn paspoort een visum geplakt, mijn werk is opgezegd, ik heb al van iedereen afscheid genomen en heb ik al 10 keer door het EF informatieboekje gebladerd om te kijken wat ik allemaal nog wil gaan zien/ doen in Miami en Los Angeles. Zo is mijn 'to do list' ook al aardig aangevuld zoals, weekje New York, weekendjes Bahama's en Las Vegas, dagjes Disney World en Universal Studio's enzovoorts. Zelfs heb ik het voor elkaar gekregen om voor 9 maanden een koffer te vullen die maar maximaal 23 kilo mag wegen.

Ondanks al deze leuke dingen krijg ik toch wel de zenuwen en vraag ik me af "waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?" 9 maanden weg van mama, zusjes, familie, vrienden. Maar ik red me wel :) Ik probeer wekelijks een blog te posten of een ander van een teken van leven te geven. Maar natuurlijk mogen jullie mij altijd mailen, bellen, smsen, facetimen, skypen of facebooken!

Liefs,

Lisa

  • 19 September 2012 - 14:15

    Val:

    Niet leuk Lies, mis je nu al! Was een topavondje zondag!

  • 19 September 2012 - 15:26

    Mat:

    Je bent na mama, zusjes, familie, vrienden mij vergeten !!

  • 20 September 2012 - 12:20

    Moeders:

    Traantjes gepinkt, zoals al aangekondigd.........en natuurlijk ondanks navigatie op weg terug 2 keer verkeerd gereden, haha. Mis je natuurlijk nu al vreselijk, maar vind het ook helemaal geweldig dat je dit doet!
    En natuurlijk ga je gewoon feesten!Je zult vast je mindere momenten hebben, maar die duren echt maar even.
    Geniet ervan en tot gauw. Grote kus en knuffel. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 23334

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Down under

20 September 2012 - 01 Juni 2013

All American girl.

Landen bezocht: