This is it. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu This is it. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu

This is it.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 Juni 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Omg I can't believe it! Dit was het dan, no more school for me. Met een nieuw "diploma" opzak ben ik voorlopig wel klaar met school. Ben wel toe aan iets nieuws. Al moet ik eerlijk toegeven dat afscheid nemen van dit leven me misschien soms wel zwaar gaat vallen. 9 maanden lang zon, zee, strand, meer nieuwe plekken bezocht dan dat ik ooit in mijn hele leven heb gedaan, winkelen alsof mijn kast nooit vol genoeg was, wekelijkse pedicuurtjes en ga zo maar door. Ik ga niet alleen afscheid nemen van mijn prinsessenleven ook van alles en iedereen die mijn tijd onvergetelijk hebben gemaakt. Vrienden waarvan ik kan zeggen dat ze wel wat meer zijn dan alleen een facebook vriend. Zij waren degene die zorgde dat ik niet meer naar huis wil en deze 9 maanden de beste 9 maanden van mijn leven maakte. Thank you for that guys :)

Nu mijn EF avontuur voorbij is geniet ik eerst nog van een weekje vakantie voordat ik echt aan mijn roadtrip ga beginnen. Nu het steeds dichterbij komt vind ik het toch best wel spannend! Ik ga zoveel dingen bezoeken waarvan ik nooit had durven dromen dat ik er ooit zou komen. De Grand Canyon bijvoorbeeld ken ik tot nu toe alleen nog maar van plaatjes en Malibu kon ik niet eens aanwijzen op de kaart. Maar ik heb er vooral heel veel zin in en probeer zo goed als ik kan foto's te plaatsen van waar ik ben en of ik überhaupt nog in leven ben. Grapje

Tot over 3 weekjes

Liefs,


  • 16 Juni 2013 - 22:39

    Moeders:

    Liesje, leuk weer van je te lezen! Ondertussen heb je er alweer 2 weken opzitten en kom je over een week dan toch naar huis. Ben vreselijk benieuwd naar al je roadstories en foto's. Geniet nog van je laatste dagen van je vakantie. Tot over een week. Dikke kus. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 23393

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Down under

20 September 2012 - 01 Juni 2013

All American girl.

Landen bezocht: