Walking on sunshine. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu Walking on sunshine. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu

Walking on sunshine.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 November 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Ze zeggen na regen komt zonneschijn. Hier in Miami kun je wel zeggen na regen komt een hittegolf. Na mijn laatste blog heb ik al een aantal dagen niks meer laten weten. Misschien kan ik beter stellen al een paar weken niet meer. Sorry, maar zoals mama zegt: "Geen nieuws is goed nieuws".

Maar de tijd is zoals gewoonlijk weer voorbij gevlogen en heb dan ook vanaf toen besloten dat ik het anders ging aanpakken. Ik had besloten dat ik minstens 1 keer in het weekend iets leuks ging ondernemen. Helaas moet ik nu al toegeven dat ik daar nogal snel op terug ben gekomen. Mijn weekenden gebruik ik nu vooral waarvoor het voor mij in eerste instantie is bedoeld: UITSLAPEN en vooral heel de dag lekker niks doen. Door de weeks ben ik dan ook weer erg druk bezig met andere sociale activiteiten en zit de meeste tijd in het uitgaan. Ik struin ook alleen de allerleukste feesten af. Zo stond ik naast Armin van Buuren, Sunnery James & Ryan Marciano en heb ik mijn dansmoves laten zien aan Afrojack.

Natuurlijk ben ik hier niet gekomen om alleen maar te dansen dat kan ik namelijk thuis ook wel. Mijn voornaamste reden was dan ook dat ik ook dingen zou gaan zien. Zo ga ik dit weekend voor het eerst naar Orlando. Even het kind in mezelf weer naar boven halen. Ik ga namelijk niet naar Orlando om de musea te bezoeken of om te winkelen maar ik heb gehoord dat ze daar de leukste pretparken hebben daar. Zo struin ik in 3 dagen, samen met Eveline, Bush gardens, Universal studio's, Island of Adventure en natuurlijk last but not least Disney World af. Ben heel erg benieuwd maar heb er vooral heel veel zin in!

Ik begin ook al na 2 maanden me echt thuis te voelen, maar dan ook echt. Ik kan alleen nog niet echt zeggen dat ik me al helemaal Amerikaans voel. Al moet ik zeggen dat ze Halloween ook wel in mogen voeren in Nederland. Het is een soort carnaval maar dan beter. Zo is er thank god geen speciale muziek en dan doel ik meer op de liedjes 'het dondert en het bliksemt en het regent meters bier'. Nee daar daar pas ik liever voor. Ook trick or treat is toch altijd leuker voor kinderen in plaats van dat ze buiten in de optocht moeten wachten in de kou totdat er snoep naar hun hoofd wordt gegooid. Lijkt mij tenminste.
Ook thanksgiving is een ideale feestdag. Wat ik er van weet is dat je dankbaar bent voor alle goede dingen in je leven. Het is een soort pre-kerstfeest. Je viert het met lekker eten, in dit geval vaak gevulde kalkoen, je bent met je familie bij elkaar en volgens mij geven ze elkaar ook nog cadeautjes. En daarnaast is dit gewoon een extra vrije dag. Wie wil dat nou niet?

En als we het dan nu toch over thanksgiving hebben. Ik wil nog even mama en tante Edith bedanken voor de pakketjes. De pepernoten zijn al bijna op helaas maar was er wel ontzettend blij mee! Toch nog een klein beetje Sinterklaas gevoel dit jaar voor mij.

Liefs

  • 23 November 2012 - 08:50

    Moeders:

    Is weer heel erg leuk om iets van je te lezen. Kan wel zeggen dat ik het toch gezegd had, dat je het er erg naar je zin zou krijgen, maar dat is flauw. Ben er in elk geval heel blij mee. Mis je natuurlijk wel. Hier is het ondertussen echt herfst. Ga nog steeds 2 keer per week een uur op de crosstrainer en toch minstens 5x een uur flink doorstappen. Zonder resultaat helaas.
    Wens je super veel plezier in Orlando. Dikke kus en knuffel.

  • 23 November 2012 - 09:54

    Fleur:

    He lieve Lies!

    Wat leuk om al die verhaaltjes te lezen van je!! En fijn dat je het daar zo ontzettend naar je zin hebt.
    Kan ook niet anders he, ik volg je ook al een beetje op fb en instagram en die foto;s zien er ook allemaal top uit!!

    We missen je wel bij het buffeltje:( dus niet langer als n jaar weg blijven hoor!
    Geniet er nog van in de tijd dat je daar bent en haal er zoveel mogelijk uit, dat gaat helemaal goed komen!

    Dikke kus,

    Fleur.

  • 23 November 2012 - 11:52

    MARTIJNTJE:

    He Liesje,

    Ik heb zo weer eens even naar je reisverslagen zitten kijken en zoals ik het zie. Je hebt het er erg goed naar je zin en geniet van de leuke dingen die MIAMI je te bieden hebben.
    FEESTJES.... En nog eens FEESTJES.
    Geniet ervan en tot snel op facetime of ...
    xx Martijn

  • 28 November 2012 - 08:08

    Anne Aimée :

    Haha lies ik vind jou funny, heel erg lachen om deze blog! Zie je snel xxxx

  • 28 November 2012 - 08:08

    Anne Aimée :

    Haha lies ik vind jou funny, heel erg lachen om deze blog! Zie je snel xxxx

  • 28 November 2012 - 08:08

    Anne Aimée :

    Haha lies ik vind jou funny, heel erg lachen om deze blog! Zie je snel xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 23341

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Down under

20 September 2012 - 01 Juni 2013

All American girl.

Landen bezocht: