LA baby. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu LA baby. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu

LA baby.

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

The eagle has landed! Tijd voor part II van mijn trip in Amerika. Na 6 maanden Miami was het dan ook wel weer mooi geweest. Mijn hele checklist is dubbel en dwars doorgestreept en noem het maar op en ik ben er geweest. Dus het werd tijd voor wat anders. Voordat ik naar LA vloog heb ik een kleine omweg gemaakt terug naar Nederland. SURPRISE, daar stond ik dan in Mangiare om mijn liefste vriendinnetjes te verrassen. Al weken vooraf had ik al gepland dat ik naar Nederland zou komen met Spring Break. Soms had ik er wat moeite mee om het voor me te houden maar gelukkig waren er nog genoeg verbaasde gezichten als ik ze zag. Ik miste iedereen echt zo erg dat ik mijn spring break daar wel voor wilde opgeven. 2 weekjes vakantie in eigen land is soms ook niet zo verkeerd. Het waren overigens wel de beste 2 weken vakantie in Nederland. Bij deze ook een klein excuus voor iedereen die ik niet heb kunnen zien. Maar over 10 weekjes ben ik weer thuis en heb daarna zeeën van tijd. Na die 2 weken in Nederland kan ik er weer helemaal tegen aan. Haha soms vraag ik me nog steeds af wat me een jaar geleden bezielde om "eventjes" 9 maanden naar Amerika te gaan. Maar tot nu toe is het dubbel en dwars waard. Ik zou dit voor geen goud willen missen.

Dus, Los Angeles. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. De vlucht alleen hierheen was al geweldig! De eerste 4 uur heb ik helaas gemist maar de laatste 2 uur waren maakte alles weer goed. Het was alsof je over Oostenrijk vloog met al die bergen (er lag zelfs sneeuw op) maar met de huizen van de Sims. Allemaal verschillende huizen zonder tuinhek en een groot zwembad achterin. Precies zoals bij de Sims dus.

Eenmaal aangekomen na een lange vlucht werd ik opgehaald door EF en netjes "thuis" gebracht. Het is dan nu tijd om mijn nieuw onderkomen te gaan bezichtigen. Met mijn herinneringen van Miami in mijn achterhoofd geloofde ik ook dat alles wel went. Als ik er aan terug denk kon ik op dat moment wel huilen toen ik de deur open deed van mijn kamer in Miami. Gelukkig valt het hier reuze mee en ben ik trotse bewoner van een appartement in Los Angeles. Ja ik vermaak me hier wel. Ik moet er nu dan ook echt maar aan geloven dat ik me weer van mijn beste kant laat zien en zoveel mogelijk vrienden bij elkaar sprokkel. It's time to shine! Het scheelt al dat ik 2 huisgenootjes heb die heel erg aardig zijn en al mijn 100.000 vragen willen beantwoorden. So don't worry about me.

Nadat ik al mijn spullen had uitgepakt ben ik maar de eerste boodschapjes gaan doen in de supermarkt hier vlakbij. Na de nodige kilo's uit Miami besloot ik maar de groente afdeling leeg te kopen. Dus mijn eerste zelfgemaakte maaltijd uit Los Angeles wordt dus lekker een veggie salad. Na al mijn enthousiaste boodschappen was ik een klein beetje vergeten dat ik natuurlijk ook nog alles naar huis moet sjouwen. Heuveltje op en heuveltje af, jeetje ik heb geen sportschool meer nodig. Dus mijn eerste cardio training van vandaag heb ik alweer gehad.

Morgen begin ik dan ook meteen met school. Als het goed is krijgen we morgen eerst een city trip en vertellen ze alle in's en out's over Los Angeles. Can't wait! Ik ga trouwens ook weer proberen mijn blog iets meer up to date houden. Maar misschien vertel ik morgen wel weer iets nieuws over mijn eerste tour door Los Angeles!

Liefs,

  • 25 Maart 2013 - 03:13

    Zina:

    Baaal zoo dat we niet in nl waren toen jij er was :( ! Wel weer een top verhaaltje als ik dit iedere keer lees hoor ik precies jou stem en manier van praten erbij haha ! Heeeel veel plezier en succes in la ! Het is je meer dan gegunt kleine schat

    Love you en Miss you dikke kus mij en Luca

  • 25 Maart 2013 - 04:40

    Arjan:

    Goed te horen allemaal maar waar staat dat ik en Eef jou om half 5 hebben uitgezwaaid? En ik jou koffers heb lopen sjouwen haha xx

  • 25 Maart 2013 - 11:54

    Moeders:

    Had je al even via FaceTime gesproken en je whatsapp gelezen dat je huisgenoten erg leuk zijn. Toch ook voor mij elke keer weer leuk om je verhalen te lezen.
    Goed dat je een supermarkt met gezond eten hebt gevonden :-) Maak lekker veel plezier en geniet er nog maar van.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 23338

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Down under

20 September 2012 - 01 Juni 2013

All American girl.

Landen bezocht: