Schoolin' life - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu Schoolin' life - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lisa Jonas - WaarBenJij.nu

Schoolin' life

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 September 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag was het dan zover ik ontmoet eindelijk mijn klas! Ik had er super veel zin in, ook omdat ik dan eindelijk wat meer "buitenlanders" zou leren kennen. Voordat ik naar Miami ging moest ik een test afleggen en aan de hand daarvan werd dan bepaald in welke klas ik kwam. Omdat ik op de rooi pannen ben geslaagd op niveau b1 en b2 was ik super benieuwd op welk niveau ik nu kwam. Of ik dat niveau nog steeds in me had of niet. Haha ohh durf het niet eens te zeggen maar ik kwam in een klas met alleen maar Italianen! Haha waar ging het mis? Ik bedoel mijn meeste klasgenoten konden zich amper voorstellen. Maar goed ik kijk het nog even aan en misschien wil ik dan toch maar opnieuw een test doen. Maar ondertussen zijn mijn klasgenoten erg aardig en de juffrouw is ook leuk.

Misschien hebben de meeste mijn rooster ook al wel gezien. Iedere dag les vanaf 1 uur 's middags. Ik dacht dat past misschien meer bij iemand die iedere dag opstapt. Dus ik ga er denk ik vandaag ook maar eens aan geloven. Ik bedoel als ik niet opstap wilde had ik wel voor iets anders gekozen dan Miami, right?

Trouwens nog even terug op het weer. Het is hier inderdaad warm, maar jeetje de regen gaat hier gewoon nog harder dan mijn douche. Het komt letterlijk met bakken uit de lucht vallen! Echt gewoon noodweer, bliksem onweer alles! Maar gelukkig na regen komt zonneschijn en na een (paar) uur komt de zon weer en lijkt het, afgezien van de ondergelopen straten, alsof het nooit heeft geregend.

Voor wie het leuk vindt om voor mij chocolade pepernoten op te sturen kan dit naar:

EF international language school
Lisa Jonas
2469 Collins avenue
33140 Miami Beach, Florida USA

Iets anders mag natuurlijk ook ;)

Liefs

  • 25 September 2012 - 09:03

    Moeders:

    Wat bof jij weer! Allemaal Italianen. Meestal zijn dat erg mooie jongens die zich in hun eigen taal lyrisch uitdrukken. Wel maar even zien of jij je test over moet doen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je iets leert, bij voorkeur Engels waar het de lessen betreft. ;-). Ben ook erg benieuwd naar foto's.
    Hier is het ronduit herfst. Heel de tuin ligt bezaaid met blad.
    Ben ook wel benieuwd hoe het op stap gaan daar is. Zal vast in je volgende blog staan. Dikke kus voor nu. XXX

  • 01 Oktober 2012 - 22:12

    Ingrid:

    Hoi Lisa,

    Ik zal opnieuw proberen te reageren. Ik heb vorige week al via mijn i-phone een bericht verzonden maar dat staat er blijkbaar niet en heb je ook niet ontvangen. Dat weet ik via je moeder. Ik ben reuze benieuwd naar je ervaringen. Hoe woon je daar? Een soort studentenflat met gezamenlijke keuken en badkamer? Zo stel ik het me wel voor. En hebben die Italianen al lekker voor je gekookt? En wat heb je al allemaal bekeken? Veel echt dikke mensen, natuurlijk.
    Hier in Esch gaat het z'n gangetje. We hebben net de benedenverdieping voorzien van nieuwe ramen. Wat een troep en stof! Ik was 1 week vrij en heb alleen maar gestoft, gedweild en weer gestoft. Maar het wordt wel mooi. Kunnen we weer schilderen maar de winter kan komen. Vanochtend weer voor het eerst handschoenen op de fiets aan gehad, je bent dus mooi op tijd vertrokken!
    Keep in touch...

    groetjes, Ingrid en natuurlijk Thomas, Mees en Luka


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 751
Totaal aantal bezoekers 23398

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Down under

20 September 2012 - 01 Juni 2013

All American girl.

Landen bezocht: